صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۷۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران مطرح شد؛

استاندار خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا، خراسان شمالی بین ۲۵ تا ۵۰ درصد رشد داشته، هر چند این طرح سرعت گرفته اما باز هم نسبت به سایر استان‌ها عقب هستیم لذا این آمار با ارائه راهکارهایی از سوی فرمانداران باید ارتقا یابد.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، شجاعی، استاندار خراسان شمالی، امروز 9 فروردین‌ماه، در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران با موضوع کرونا ویروس، بیان کرد: اهمیت خرید اینترنتی بسیار حائز اهمیت است اما در شهرستان‌های گرمه، مانه و سملقان و اسفراین استقبالی صورت نگرفته که این موضوع باید در محور اقدامات فرمانداران مربوطه قرار گیرد و این بخش تقویت شود.

وی اظهار کرد: فروشگاه‌های افق کوروش از فردا در سراسر استان به فروش اینترنتی خواهند پرداخت، پس نقش فرمانداران در اطلاع‌رسانی این موضوع اهمیت دارد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تأکید کرد: تدابیر شدیدی جهت ممانعت مردم در روز طبیعت اعمال خواهد شد لذا فرمانداران باید سخت‌گیری‌های فوق‌العاده‌ای را اعمال کنند و از مردم نیز انتظار داریم با این موضوع همراهی کنند تمامی بوستان‌ها و پارک‌ها باید تعطیل شود و حتی با مشاهده یک مورد هم باید برخورد جدی صورت گیرد.

شجاعی تصریح کرد: باید ارسال تجهیزات و اقلام پزشکی به تمام شهرستان‌ها به صورت عادلانه انجام شود.

استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: در دو مقطع سه روزه از شهرستان‌هایی که آمار پایینی در اجرای طرح غربالگری داشته‌اند می‌خواهیم این آمار را افزایش دهند و هیچ توجیهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: هیچ چاره‌ای جز این نداریم که با انسجام اجتماعی و همکاری مردم بحث اتحادیه‌ها و تعطیلی صنوف جدی گرفته شود.

شجاعی افزود: سرکشی تمام فرمانداران از ادارات برای رعایت سقف حضور کارکنان الزامی است زیرا هیچ کاری مهم‌تر از جان مردم نیست پس سخت‌گیری در خصوص تجمع و حضور کمتر کارکنان اعمال شود.

انتهای پیام