صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۷۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
استاندار آذربایجان‌شرقی:

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، با ادای احترام به مقام والای ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، پیروزی و موفقیت کشور در صحنه‌های مختلف را نیازمند تقویت روحیه ایثار و فداکاری برشمرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز، 9 فروردین‌ماه، در پیامی به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، با ادای احترام به مقام والای ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، پیروزی و موفقیت کشور در صحنه‌های مختلف را نیازمند تقویت روحیه ایثار و فداکاری برشمرد.

متن پیام به این شرح است:

تاریخ ایران عزیز مشحون از صحنه‌های ایثار و جان‌فشانی دلیرمردانی است که در مواقع بحران و خطر، برای حفظ این آب و خاک و دفاع از کیان کشور، اسلام و انقلاب، عزیزترین سرمایه‌های خود را فدا کرده‌اند و در دفاع از ارزش‌ها، تا پای جان ایستاده‌اند.

شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اسوه‌های عینی ایثار و ازخودگذشتگی هستند که در مکتب حیات‌بخش عاشورا درس صبوری و استقامت آموخته و امنیت و آرامش را برای این سرزمین به ارمغان آورده‌اند.

سربلندی ایران و انقلاب در تمام صحنه‌های حساس و تاریخی، مرهون تلاش‌های ایثارگرانه این بزرگمردان است که روحیه ایثار و فداکاری را سرلوحه خود قرار داده و خطرها را به جان خریده‌اند.

امروز هم در شرایطی که کشورمان با بحران فراگیری به نام "بیماری کرونا" مواجه است، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند این روحیه امیدآفرین هستیم که نمونه بارز آن، در تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر "مدافعان سلامت" تجلی یافته است.

بی‌تردید پیروزی و موفقیت در صحنه مبارزه با این بحران، همانند تمامی صحنه‌های حساس کشور، جز با همدلی و همکاری همه بخش‌های جامعه، اعمال مدیریت جهادی و تقویت روحیه ایثار و فداکاری، به دست نمی‌آید.

اینجانب با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد انوار قدسی اهل بیت و همچنین گرامی‌داشت روز پاسدار و روز جانباز، به مقام والای همه پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام می‌کنم و از اینکه به خاطر شرایط خاص کنونی، امکان حضور در جمع صمیمی پاسداران و جانبازان عزیز را ندارم، پوزش می‌طلبم.

در ادامه این پیام آمده است: موفقیت، سلامت و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم قدرشناس آذربایجان شرقی بویژه پاسداران و جانبازان و و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام