صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۷۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی با محوریت گرامی‌داشت شهدای تیپ 48 سپاه فتح در یاسوج خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مجید صفایی، سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 9 فرودین‌ماه در دیدار با فرمانده تیپ 48 سپاه فتح استان، اظهار کرد: تیپ 48 فتح درهشت سال دفاع مقدس افتخارات زیادی را خلق کرده است.

وی افزود: تیپ 48 فتح در بعد از جنگ هم خدمت بزرگی را به مردم کهگیلویه و بویراحمد ارائه داده است.تلاش بسیج و نیروهای جهادی در مبارزه با جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان شایسته تقدیر است.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سپاه فتح استان و همچنین تیپ 48 فتح به بهترین شکل ممکن این حادثه عظیم را مدیریت کرده و امیدوارم با همکاری همه دلسوزان استان هرچه سریع‌تر ویروس کرونا برای همیشه نابود شود.

همچنین، حکمتی‌اصل، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر از مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خدمت به مردم از مهم‌ترین اولویت کاری این تیپ است.

وی با بیان اینکه در موقع کشور نیاز به دفاع جانانه داشته است تیپ 48 فتح با جان دل از مرزهای کشور عزیزمان ایران اسلامی دفاع کرده، تصریح کرد: پاسداران و غیور مردان کهگیلویه و بویراحمد اجازه نخواهد داد دشمنی نگاه بد به این مرز و بوم داشته باشد.

این فرمانده نظامی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اولویت اصلی برای خنثی سازی و ضدعفونی مکان‌های حساس شامل بیمارستان‌ها و اماکن عمومی و میادین مختلف شهر بود که بلافاصله دو بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد(ع) یاسوج در دستور یگان‌ها و تیم‌های عملیاتی این تیپ قرار گرفت.

یادآور می‌شود، در پایان این برنامه با اهدای لوح سپاس از فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

انتهای پیام