صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۸۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

مسئول گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران با اشاره به استقبال لرستانی‌های مقیم پایتخت برای یاری مردم لرستان در مقابله با کرونا، افزود: تاکنون ۱۳ هزار ماسک بهداشتی از سوی این گروه تولید و به شکل رایگان توزیع شده است.

محمدحسین سیف‌السادات، مسئول گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به این‌که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران با کمک خیران، اقدام به تولید ماسک برای جلوگیری از بیماری کرونا کردند، اظهار کرد: این گروه جهادی در قالب پویش امدادرسانی به هم‌استانی‌ها توسط جمعی از دوستان فرهیخته لرستانی مقیم تهران با هدف پشتیبانی گروه‌های جهادی استان لرستان تشکیل شده است.

وی با ذکر این مطلب که پویش امدادرسانی به هم‌استانی‌ها و گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران با هدف تهیه و توزیع نیازها و اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی بین مردم لرستان شروع به فعالیت کرده است، اضافه کرد: این مجموعه تا ریشه‌کنی ویروس کرونا کمر همت بسته‌اند تا شانه به شانه دیگر گروه‌های جهادی، مردم را برای مقابله با ویروس کرونا یاری کنند.

سیف‌السادات با تاکید بر این‌که فراخوان عمومی در فضای مجازی در راستای جذب کمک‌های مردمی اقدام شد که خوشبختانه با استقبال هم‌تباران لرستانی سراسر کشور مواجه شدیم، افزود: در یک تقسیم کار عملیاتی، اعضای این پویش و گروه جهادی، مسئولیت پشتیبانی یک شهر از استان لرستان را به عهده گرفته و برخی دیگر وظیفه رایزنی تقویت فعالیت‌های این گروه جهادی در تهران را بر عهده گرفتند.

مسئول گروه جهادی لرستانی‌های مقیم تهران با اشاره به این‌که در اثنای کار این گروه مسئولیت پشتیبانی شهر بروجرد را عهده‌دار شدم، افزود: با هماهنگی مسئولان اجرایی بروجرد از جمله فرمانداری بروجرد و شرکت زاگرس پوش بروجرد در راستای تهیه و توزیع ماسک بهداشتی به شهروندان اقدامات خوبی به انجام رساندیم این در حالی‌است که فعالیت این پویش تا ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت‌.

وی در خصوص آخرین گزارش از وضعیت دوخت و توزیع ماسک در استان گفت: ۱۳ هزار ماسک تهیه و به شکل رایگان توزیع شده است، هزار ماسک تحویل خدمات شهری شهرداری بروجرد و هزار ماسک دیگر به شبکه بهداشت بروجرد اهدا شد.

سیف‌السادات با بیان این‌که به هر کدام از شهرستان‌های الیگودرز، دورود و ازنا دو هزار و ۵۰۰ ماسک اهدا شده است، اضافه کرد: چهارشنبه، ۱۳ فروردین، دو هزار و ۵۰۰ ماسک به اورژانس خرم‌آباد و هزار و ۵۰۰ ماسک به خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد ارسال می‌شود، افزود: با توجه به روند تدریجی نیاز مردم به ماسک بهداشتی تعداد ۳۰ هزار ماسک در خط تولید است که به مرور زمان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام