صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۸۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

مسئول بسیج رسانه لرستان خواستار اعطای بسته حمایتی به اصحاب رسانه شد و گفت: اصحاب رسانه در خط مقدم فرهنگ‌سازی عمومی برای مقابله با کرونا در لرستان قرار دارند.

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا مریدی‌اصل، مسئول بسیج رسانه استان، عصر سه‌شنبه، دوازدهم فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شرایط کنونی ضرورت اهدای بسته‌های حمایتی برای خبرنگاران لرستان، بیشتر احساس می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه ملی ستاد مقابله با کرونا، در خصوص منع چاپ نشریات، اضافه کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با در نظر گرفتن منبع درآمدی رسانه‌‌ها از بخش‌های حمایتی و رپورتاژهای خبری، حمایت‌های معیشتی از اصحاب رسانه ضروری به نظر می‌رسد.

مریدی‌اصل با تاکید بر در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی و اقلام معیشتی برای خانواده‌های رسانه‌های لرستان و نیز تامین اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا توسط سازمان‌های ذی‌ربط، افزود: بدون شک اعطای بسته‌های حمایتی و تشویقی اصحاب رسانه نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای این قشر جهادگر که به‌همراه پزشکان و پرستاران جهت بازتاب اخبار، در راس هرم مقابله با کرونا قرار دارند، ضروری و لازم است.

مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به این‌که در این برهه حساس، آن‌چه می‌تواند برای خبرنگاران حائز اهمیت باشد، بیمه آنان است که متاسفانه تاکنون مورد کم‌لطفی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: در این روزها شاهد نقش‌آفرینی خیل زیادی از اصحاب رسانه در آموزش عمومی و آرام‌سازی فضای روانی، وحدت همگانی بر عزم ملی برای حضور اقشار مختلف جامعه در خط مقدم کمک به دستگاه‌های مسئول بوده‌ایم.

وی با ذکر این مطلب که دستگاه‌های ارزیاب می‌بایست فارغ از هرگونه روال فرسایشی و بروکراسی اداری، ضرر و زیان تعطیلی رسانه‌های مکتوب را بررسی و با توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی، گوشه‌ای از فشارهای بر رسانه‌ها را جبران کنند، تصریح کرد: تقویت اصحاب رسانه به‌عنوان یکی‌از مهم‌ترین ابزارهای فرهنگی، سد مستحکمی در برابر نفوذ دشمن خواهد بود

انتهای پیام