صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۸۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

استاندار فارس با تأكید بر اهمیت تداوم روند مبارزه با شیوع كرونا، عادی‌سازی کرونا در جامعه را از جمله خطرات پیش‌رو در ادامه روند مبارزه دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار، امروز، 13 فروردین در جلسه ویدئو کنفرانس مشترک استانداران با وزیر کشور عادی‌سازی کرونا در جامعه را از جمله خطرات پیش‌رو در ادامه روند مبارزه دانست و گفت: با استفاده از تجارب موجود شاهد کاهش مراجعه به بیمارستان‌ها هستیم که نشان می‌دهد در کاهش شیوع از این طریق موفق بوده‌ایم.

وی در تشریح اقدامات انجام گرفته در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: در این طرح 98 نقطه فارس با نظارت دو هزار و یک‌صد نفر کنترل شد و این طرح مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

رحیمی افزود: تلاش دست‌اندرکاران این بوده تا بدون سختگیری و ایجاد نارضایتی به شرایط مطلوبی برسیم اما در این خصوص نیز 282 واحد صنفی متخلف پلمپ و بیش از 207 خودرو متخلف جریمه و بیست و هفت دستگاه خودرو نیز توقیف شده و بالغ بر دو هزار و شصت خودرو به مبدأ بازگشت داده شده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان فارس از  کاهش قابل محسوسی در حجم تردد خودرو و مصرف سوخت خبر داد و گفت: در این خصوص کاهش 80 درصدی ورود مسافر به شیراز را داشته‌ایم که منجر به کاهش مصرف 75 درصدی در بخش حمل و نقل هوایی و 46  درصدی در بخش حمل و نقل زمینی در مصرف سوخت شده است.

 رحیمی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه میلیون و 485 هزار نفر در فارس غربالگری شده‌اند، گفت: همزمان با شیوع این بیماری و کنترل آن در استان با بحران‌های سیل و حمله ملخ نیز مقابله شده است.

 استاندار فارس در پایان بر گسترش خدمات الکترونیکی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بعد از خروج از شرایط بعد از پایان بحران کرونا تأكید كرد.

انتهای پیام