صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۸۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه‌ای پیشگیری از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 16 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بدون تردید جامعه فرهنگ و هنر و به‌ویژه اصحاب رسانه در راه پیشگیری و مبارزه با کرونا مجاهدانه تلاش کردند.

وی با بیان اینکه شایسته بود به پاس این تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه، جشنواره‌ای برای تکریم و تجلیل از فعالیت آن‌ها در دوره ویروس کرونا برگزار کنیم، افزود: این جشنواره با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، بسیج رسانه سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌و‌بویراحمد اضافه کرد: این جشنواره در چهار بخش تیتر و خبر، مقاله و گزارش، کلیپ خبری و عکس خبری برگزار می‌شود.

پیرسبزی در ادامه با اشاره به موضوعات این جشنواره، تصریح کرد: کرونا و امیدبخشی به جامعه، کرونا و آگاهی‌بخشی به جامعه، فرهنگ‌سازی بهداشت عمومی، فرهنگ‌سازی شعار در خانه بمانیم، ایثار و جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و دستگاه‌های مختلف استان، پاسخ به شایعات و همچنین مطالبه‌گری از مسئولان، محورهای اصلی موضوعات جشنواره هستند.

وی بیان کرد: هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال ۲ اثر منتشر شده در بازه زمانی اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ هستند.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌و‌بویراحمد همچنین نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را از طریق پیام‌رسان‌های سروش و واتس آپ به شماره ۰۹۱۷۳۴۴۸۰۲۱ دانست و بیان کرد: مهلت ارسال آثار ۲۵ فروردین‌ماه است. جزئیات برگزاری این جشنواره در فراخوان و پوستر و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام