صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۹۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

فرماندار بروجرد با بیان این‌که بروجرد یکی از چهار شهر لرستان است که به وضعیت قرمز نزدیک می‌شود، گفت: ادارات و بانک‌های شهرستان از امروز، ۱۹ فروردین‌ماه تا آخر هفته تعطیل است.

به گزارش ایکنا از لرستان، عبدالرحیم رحیمی، فرماندار بروجرد امروز، 19 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود تلاش‌ها و برنامه‌های پیشگیری که انجام شد متأسفانه بعد از سیزده فروردین آمار مراجعان و مبتلایان کرونایی به مراکز درمانی بروجرد افزایش یافته که این یک زنگ خطر است.

وی با بیان این‌که بروجرد یکی از چهار شهر استان لرستان است که به وضعیت قرمز نزدیک می‌شود، اضافه کرد: ‌از شهروندان درخواست می‌شود زحمات و تلاش‌هایی که تاکنون انجام شده را در نظر بگیرند. متأسفانه در یکی دو روز گذشته برخی افراد در پارک‌ها و اماکن تفریحی تجمع کردند، به‌طوری‌که گویی همه چیز تمام شده، در حالی‌که این‌چنین نیست و وضعیت خطرناکی است.

رحیمی با بیان این‌که نیروهای نظامی و انتظامی با هرگونه تجمع در پارک‌ها و بوستان‌های شهر بروجرد برخورد قاطع خواهند کرد، گفت: طرح زوج و فرد به شدت انجام خواهد شد و کسانی‌که رعایت نکنند علاوه بر جریمه، خودرویشان ۳۰ روز توقیف خواهد شد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به این‌که ادارات و بانک‌ها از روز سه‌شنبه، 19 فروردین‌ماه تا آخر هفته به‌طور صد در صدی تعطیل خواهند بود، اضافه کرد: از مردم درخواست می‌کنیم برای این‌که وضعیت به سمتی نرود که موجب پشیمانی ما در آینده شود به شدت موارد بهداشتی را مراعات کنند؛ چراکه اگر در چهار الی پنج روز آینده این موارد رعایت نشود، مجبور می‌شویم هفته آینده نیز این محدودیت‌ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام