صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۹۸۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

با مصادف شدن سالگرد شهادت سیدمرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی با شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در هرمزگان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

انوشیروان پیش‌دار، رئیس حوزه هنری استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با مصادف شدن سالگرد شهادت سید شهیدان اهل‌ قلم «سیدمرتضی آوینی» و هفته هنر انقلاب اسلامی با شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان هرمزگان از 20 تا 27 فروردین‌ماه 99 در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: حوزه هنری همواره در راستای اهداف و سیاست‌های تعریف شده، اقدام به تولید آثار ارزشی و تربیت و آموزش هنرمندان ارزشی و انقلابی فعالیت کرده است.

پیش‌دار افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ممنوعیت اجتماعات فرهنگی ـ هنری، حوزه هنری استان هرمزگان، ویژه‌برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی را در فضای مجازی انجام داده و با هدایت هنرمندان به سمت ارزش‌های انقلابی و اسلامی، معرفی الگوها و اسوه‌های هنری در جامعه، ترویج فرهنگ ایثار بین هنرمندان، ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی با زبان هنر، معرفی تولیدات و آثار ارزشی، برنامه‌های ویژه گرامیداشت شهید سیدمرتضی آوینی را برگزار می‌کند.

یادآور می‌شود، بیستم فروردین‌ به‌مناسبت سالگرد شهادت سیدشهیدان اهل‌ قلم شهید سیدمرتضی آوینی با عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده و سرآغاز هفته هنر انقلاب اسلامی به‌‌شمار می‌رود.

انتهای پیام