صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۰۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
توسط موكب امام حسن عسكری(ع) انجام می‌شود؛

با تلاش خدام موکب امام حسن عسکری(ع) شهرستان سپیدان، روزانه حدود 200 پرس غذای گرم با رعایت اصول بهداشتی برای نیروهای درگیر مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان طبخ و بین آن‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام شیوع كرونا، موكب‌های اربعینی استان فارس نیز برای كمك به مدافعان سلامت به میدان آمدند تا بتوانند سهمی در این عرصه دفاع از مردم داشته باشند كه از جمله فعالیت‌های آنان می‌توان به ضدعفونی كردن معابر، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان و همچنین كمك به مدافعان سلامت اشاره كرد.

در این راستا با تلاش خدام موکب امام حسن عسکری(ع) شهرستان سپیدان، روزانه حدود 200 پرس غذای گرم با رعایت اصول بهداشتی برای نیروهای درگیر مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان طبخ و بین آن‌ها توزیع می‌شود.

این برنامه به‌منظور قدرشناسی از تلاش‌های بی وقفه نیروهای مردمی و اداری درگیر مبارزه با ویروس کرونا و کسانی که در کارگاه‌های تولید ماسک رایگان و مبادی ورودی شهرستان کار کنترل، ضدعفونی و گندزدایی و تب‌سنجی خوروها را انجام می‌دهند تدارک دیده شده است.

موکب امام حسن عسکری(ع) سپیدان پوشش پشتیبانی، خدماتی، تدارکاتی و طبخ غذا را با تلاش خدام این موکب از روز شنبه، نهم فروردین آغاز كرده و تا بازگشت به وضعیت عادی شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داد.

یادآور می‌شود، تمامی هزینه‌های تهیه مواد اولیه برای طبخ غذا در موكب امام حسن عسكری(ع) سپیدان توسط خیرین تأمین و پرداخت شده است.

انتهای پیام