صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۲۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک اقدامات این نهاد انقلابی در مهار کرونا را تشریح و از تولید 219هزار عدد ماسک، ۱۹ هزار جفت دستکش خبرداد.

محمد عسگری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک امروز، اول اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این نهاد انقلابی در رابطه با مهار کرونا گفت:  پس از شیوع بیماری در اراک، ۳۸ کارگاه به بهره‌برداری رسیده و ۱۴۷ هزار لیتر مواد ضد عفونی برای گندزدایی سطح شهر اراک استفاده شده‌است. همچنین در این بازه زمانی 219هزار ماسک و 19هزار جفت دستکش نیز تهیه شده است.

وی تصریح کرد: گندزدایی سطح شهر اراک، تولید مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش در این شهرستان با همکاری۱۲۰ گروه متشکل از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از بسیجیان  ۱۵۰ پایگاه شهرستان انجام شده‌است.

عسگری اظهار کرد: سپاه ناحیه این شهرستان در پی ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا، با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در راستای عمل به فرمان مقام معظم‌له، با بهره گیری از تمامی توان تجهیزاتی و نیرویی انسانی، کمک به مردم و وزارت بهداشت و درمان برای مبارزه با بیماری ناشی از ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داده‌است.

وی افزود: توزیع یکهزار و ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، ۱۶ راس گوسفند و ۲۳ کارت هدیه پنج میلیون ریالی به ارزش ۱۱۵ میلیون ریال در بین خانواده‌های آسیب دیده و محرومان از دیگر اقدامات سپاه ناحیه اراک در راستای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بوده است.

انتهای پیام