صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۲۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به جذب بیش از ۹۰ درصد تسهیلات سیل در استان، گفت: تاکنون ۳۶۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان اهدا شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن استان، دوشنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در نشستی که با حضور مسئولان ستادهای معین بازسازی در استان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌‌های منحصر به‌فرد ستادهای بازسازی مناطق سیل‌زده استان، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد اعتبارات سیل در لرستان جذب شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان این‌که تاکنون بیش از ۳۶۳ میلیارد تومان بلاعوض به مردم سیل‌زده استان پرداخت شده است، افزود: تاکنون بیش از ۷۱۰۰ واحد مسکونی احداث و به مردم سیل‌زده لرستان تحویل داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به معرفی ۵۱ هزار واحد مسکونی سیل‌زده به بانک‌های عامل تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد تسهیلات در مناطق سیل‌زده استان جذب شده است.

رضایی با اشاره به خریداری ۱۰۳ هکتار زمین برای جابجایی بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در حریم رودخانه‌های مناطق سیل‌زده، رعایت حریم‌های ابلاغی جهت حفظ امنیت و آرامش مردم در مناطق سیل‌زده را از اولویت‌های اصلی ستادهای بازسازی در استان دانست و تصریح کرد: ۷۸ هزار تُن سیمان رایگان بین مردم سیل‌زده استان لرستان توزیع شده است که این روند تا اتمام عملیات بازسازی در این مناطق ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام