صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۶۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: حفظ عزت و آبروی نیازمندان مهم است و دست‌اندرکاران اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به این امر توجه ویژه دارند.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین، گفت: مبلغان و روحانیون از تمامی ظرفیت‌های موجود برای پاسخ به شبهات جوانان و نوجوانان استفاده کنند و شیرینی و حلاوت معنویت را به آن‌ها بپچشانند.

وی افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای انس با کلام الهی است و تلاش کنیم تا از لحظات و فرصت‌های این ماه ضیافت الهی به خوبی استفاده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین به برکات رزمایش مؤمنانه اشاره و تصریح کرد: این روزها مردم عزیزمان با برگزاری رزمایش مؤمنانه در کشور صحنه‌های بی‌نظیر و ماندگاری در تاریخ ایران رقم زدند که نظیر آن را در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: حفظ عزت و آبروی نیازمندان مهم است و دست‌اندرکاران اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به این امر توجه ویژه دارند.

حجت‌الاسلام معبودی ضمن قدردانی از همه اقشار مختلف مردم، بسیج، هیئات مذهبی، طلاب، پزشکان، کادر درمانی مراکز بهداشتی و خیرین که در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند، بیان کرد: امیدوارم به برکت ماه ضیافت الهی و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم تهدید ویروس کرونا دفع شود و بار دیگر آرامش و امنیت به جامعه بشری بازگردد.

انتهای پیام