صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۶۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: یکی از رویش‌های خوب انقلاب اسلامی در سپاه توجه امامین انقلاب به بُعد معنوی در عرصه نظامی بود. تقویت روحیه معنوی از نتایج نهاد عقیدتی سیاسی سپاه است که توانست او را در ردیف ارتش‌های اول دنیا قرار دهد. وقتی که ایمان تقویت شود فرد می‌تواند در برابر عالم بایستد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، مسئولان سپاه استان خوزستان به مناسبت هفته عقیدتی با نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز 16 اردیبهشت‌ماه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این دیدار ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به اینکه انسان دارای دو بُعد وجودی جسمانی و روحانی است و در دنیا بُعد اول بسیار قوی می‌شود  بعد از انقلاب اسلامی نهادی تشکیل شد که بتوانند معنویت توأم با قوای نظامی را تقویت کند. 

وی ادامه داد: یکی از رویش‌های خوب انقلاب اسلامی در سپاه توجه امامین انقلاب به بُعد معنوی در عرصه نظامی بود. تقویت روحیه معنوی از نتایج نهاد عقیدتی سیاسی سپاه است که توانست او را در ردیف ارتش‌های اول دنیا قرار دهد. وقتی که ایمان تقویت شود فرد می‌تواند در برابر عالم بایستد.

همچنین سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در این دیدار، گفت: سپاه با دو بُعد برای دفاع از انقلاب اسلامی باید حرکت کند و در راه پیمودن این مسیر نورانی باید روز به روز توانمندتر شود لذا ارتباط با علما و به ویژه به کار بستن رهنمودهای مقام معظم رهبری و نمایندگان ایشان در استان‌ها در حوزه معنویت‌افزایی ضروری است. 

وی با اشاره به عملیات الی‌بیت‌المقدس گفت: این عملیات از ۱۰ اردیبهشت تا سوم خردادماه ادامه داشت که منجر به آزادسازی خرمشهر شد. به دلیل وسعت عملیات مناطق مختلف دیگری که تحت اشغال رژیم بعث بود آزاد شد که از جمله آنها شهر هویزه بود. هویزه شهدای بسیاری را تقدیم کرد و مردم آواره شدند. با رشادت و تلاش و ایثارگری رزمندگان اسلام، شهر هویزه ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال ۶۱ از دست متجاوزان بعثی آزاد شد. 

انتهای پیام