صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۰۵۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

فرمانده سپاه خلخال، گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه، تاکنون بیش از ۶ هزار بسته غذایی حمایتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال، دوم خردادماه در حاشیه اجرای گام ششم از مرحله اول اجرای رزمایش کمک مومنانه بسیج خلخال، اظهار کرد: مرحله اول این رزمایش با توزیع یک‌هزار و ۴۸۰ هزار بسته معیشتی و غذایی شامل برنج، روغن نباتی، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماکارونی، خرما، سایر اقلام ضروری و موردنیاز خانواده‌های آسیب‌پذیر و یا آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا و شناسایی شده این شهرستان توزیع شد.
وی اظهار کرد: رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت سپاه و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار می‌شود.
عطایی گفت: در گام ششم از مرحله اول این رزمایش بیش از ۲ هزار بسته حمایتی غذایی به ارزش ریالی ۶ میلیارد ریال با استفاده از چند دستگاه خودرو وانت در درب منازل افراد شناسایی شده غیر تحت پوشش نهاد‌های حمایتی این شهرستان توزیع شد.
فرمانده سپاه خلخال افزود: برای توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته حمایتی در بین ۱۰ هزار خانوار آسیب‌دیده از کرونا نیز برنامه‌ریزی شده که بخشی از این کمک‌ها در عید فطر توزیع خواهد شد.
عطایی با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی شامل هفت رقم اقلام اساسی است، بیان‌کرد: بسته‌های معیشتی رزمایش کمک مومنانه با مشارکت سپاه و بسیج خیرین و مردم نوع‌دوست تهیه شده است.
سرهنگ عطایی گفت: بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع شده در بین نیازمندان آسیب‌دیده از روزگار کرونایی با حفظ کرامت انسانی در بین خانوار‌هایی شناسایی شده شهری و روستایی این شهرستان توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه خلخال با اشاره به نحوه شناسایی خانوار‌های نیازمند و آسیب‌پذیر ادامه‌داد: تمامی خانوار‌های مستحق دریافت این کمک‌ها شناسایی و مشخصات آن‌ها مانند کد ملی و شماره تماس آن‌ها احصا و ثبت شده است.
وی افزود: یکی از موضوعات مهم این رزمایش شرکت همه اقشار مردم با هر میزان توانایی کمک در این طرح بوده که باعث ترویج فرهنگ انفاق در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام