صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۰۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح‌الهی خرم‌آباد و جمعی از مسئولان ارتش لرستان با خانواده شهدا دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، پنج‌شنبه، یکم خردادماه، به‌مناسب فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر فرمانده تیپ ۱۸۴ و جمعی از مسئولین این تیپ با خانواده محترم شهدا دیدار کردند.
در حاشیه این مراسم امیر حسن‌علی زمانی، فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام به‌ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی، اظهارکرد: امنیت امروز همه ما به برکت فداکاری خون شهدا و صبر و ایستادگی خانواده‌های شهداست.
وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا با صبر و شکیبایی و مقاومت و با تقدیم عزیزان خود به اسلام و انقلاب اسلامی ایران حماسه ماندگاری را برای همه ما ترسیم کردند.
زمانی، آزادسازی خرمشهر را یکی‌از افتخارات تاریخی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: خدا را شاکریم که امروز توفیق افتخار دیدار با خانواده‌های شهدا نصیب ما شد اما حقیقت آن محتاج و نیازمند این چنین دیدارهایی با خانواده‌های شهدا هستیم چرا که از دیدار با خانواده‌های این عزیزان روحیه خود را در مسیر انجام رسالت مهمی که بر عهده داریم بالاتر می بریم و عزم و اراده خود را برای ادامه این راه قوی‌تر می‌کنیم.
فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد در پایان گفت: ما همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار ایران اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه اسلامی ادامه‌دهنده راه آن عزیزان باشیم.

انتهای پیام