صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۱۴۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: فضای مجازی ظرفیتی برای ترویج اندیشه‌های امام راحل است و باید از این ظرفیت مؤثر با تولید محتوای مطلوب استفاده کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، دیروز، 6 خرداد ماه در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: به منظور گرامیداشت رحلت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد باید تلاش شود مطالب و کلیپ‌های کوتاهی از اندیشه‌های امام راحل در فضای مجازی منعکس کنیم.

وی استفاده از فضای مجازی را ظرفیتی برای ترویج اندیشه و آرمان‌های امام راحل مؤثر خواند و افزود: علاوه بر این، برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌هایی پیرامون اندیشه‌های امام راحل نیز می‌توان با حضور مخاطبان سازمان برگزار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا زیارت مرقد امام و برگزاری تجمعات و همایش‌ها امکانپدیر نیست اما براساس مصوبات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش خواهیم رفت.

وی به برنامه‌های سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و اعلام کرد: برنامه‌های این ایام نیز باید توسط کارشناسان برنامه‌ریزی و ارائه شود و در صورت برگزاری همایش و مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ها پیش برود.

حجت‌الاسلام حاتمیان بیان کرد: شرایط کرونا سبک زندگی جدیدی در زندگی مردم دنیا ایجاد کرده و خواهد کرد و باید با این سبک پیش رفت اما بدلیل کمرنگ شدن آمیختگی اجتماعی، نیازمند استفاده بیشتر از فضای مجازی هستیم.

وی با تأکید بر تولید محتوا در فضای مجازی یادآور شد: باید مطالب و محتواهای مرتبط با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مناسبت‌های ایام سال تهیه و در فضای مجازی منعکس شود.

انتهای پیام