صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۲۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴

پیکر پاک «حاج علی امینی‌نور» پدر شهیدان «سعید، مجید و اسماعیل امینی‌نور» با حضور اقشار مختلف مردم در این شهر تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، صبح امروز یکشنبه، پیکر پاک «حاج علی امینی‌نور» پدر شهیدان «سعید، مجید و اسماعیل امینی‌نور»، با حضور آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان و اقشار مختلف مردم در این شهر تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

حاج علی امینی‌نور، پدر شهیدان «سعید، مجید و اسماعیل امینی‌نور» روز گذشته پس از سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندانش، در اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به جمع فرزندان شهیدش پیوست.

شهید اسماعیل امینی‌نور، متولد یکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۳۹ تحت عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پس از رشادت‌های بسیار، در ۲۲ تیرماه ۶۱ در عملیات رمضان در شرق بصره مفقودالاثر شد و سرانجام پس از سال‌ها فراق و چشم انتظاری خانواده و تفحص نیروهای سپاه با تشخیص پلاک هویت شهید شناسایی و پیکر پاک و مطهرش به خاک وطن بازگشته و در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

برادر دیگرش شهید والامقام سعید امینی‌نور در تاریخ ۲ اسفندماه ۱۳۴۰ در شهر اصفهان دیده به جهان گشود. وی به عنوان بسیجی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام در تاریخ بیست و هشتم مهرماه ۶۰ در منطقه دار خوئین عملیات فرمانده کل قوا بر اثر عبور از میدان مین و قطع دو پا به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود رسید و پیکر پاک و نورانیش در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

شهید مجید امینی‌نور نیز متولد ششم اسفندماه ۱۳۴۲ بود. وی نیز در یکم مردادماه ۶۱ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله مزدوران عراقی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه بستان گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام