صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۲۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبرداد و گفت: همزمان با این ایام طرح خطبه روح‌الله در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد برنامه‌های این ایام را تشریح کرد و افزود: با توجه به اینکه مراسم سی و یکمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در روز ۱۴ خرداد در حرم امام برگزار نمی‌شود، این اداره کل برنامه‌هایی در راستای تبیین ابعاد شخصیت امام و آثار و سیره عملی او را برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.
وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی و رسانه و فرصت‌های پیش‌رو، اظهارکرد: هرچند ما توفیق حضور در مرقد مطهر امام راحل را نداریم اما می‌توانیم با کمک فضای مجازی و رسانه به بررسی ابعاد مختلف شخصیت و آثار امام بپردازیم.
ولایی‌برحق گفت: بی‌شک رسانه سبب اقبال بیشتر مردم به مطالعه سیره امام راحل شده و جو اعتماد جمعی و مردمی به انقلاب اسلامی بویژه در نزد نوجوانان و جوانان را تقویت خواهد کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: برگزاری مسابقــه پیامـکی در روز ارتحال (توضیحات تکمیلی در کانال ایتا و اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی)، اجـرای طرح «مواسات و همدلی در روز ارتحال»(توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان) و برگزاری «مراسم ویژه» بعد از نماز مغرب و عشاء(در شب ارتحال و بین نمازجماعت در مساجد استان توسط امامان جماعت و محله) از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
ولایی‌برحق، اجـرای طــرح «خطبــه روح الله»(سخنرانی و معرفی سیره امام رضوان الله توسط روحانیون و پخش آنلاین از فضای مجازی) را از دیگر فعالیت‌های شاخص این اداره کل در برنامه‌های به نیت سید روح الله برشمرد.

انتهای پیام