صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۲۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی‌(ره) و مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد سال ۴۲ بصورت استودیویی در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حجت گنابادی‌نژادی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‎های سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های این ایام به‌صورت استودیویی بوده و صوت و تصویر آن از پایگاه اینترنتی tv.razavi.ir و صحن‌ها پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه ویژه‌برنامه‎های سخنرانی با حضور حجج‌الاسلام و‌المسلمین ناصر رفیعی و علیرضا پناهیان امشب قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر برپا خواهد شد و در این مراسم صادق آهنگران به مدیحه‌سرایی و قرائت زیارت امین‌الله خواهد پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ضمن تأکید بر اینکه همه برنامه‌ها به‌صورت استودیویی است، اظهار کرد: ویژه‌برنامه سالروز رحلت امام خمینی(ره) نیز چهارشنبه از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد در این مراسم حجت‌الاسلام و‌المسلمین ناصر رفیعی به ایراد سخن و صادق آهنگران به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت.

گنابادی‌نژاد گفت: مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد سال 1342 نیز پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله محمدهادی عبدخدایی و مرثیه‌سرایی امیر عارف رأس ساعت 18:30 برگزار می‎شود.

انتهای پیام