صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۲۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

فرماندار اشکذر با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای حل مشکل واگذاری زمین مدرسه علمیه فاطمیه گفت: این موضوع قطعی شده و ظرف دو هفته آینده مشکل صدور سند واگذاری آن انجام خواهد شد.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کارگر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در دیدار با هادی هادی نسب، فرماندار اشکذر با اشاره به عمده فعالیت‌های صورت گرفته حوزه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان اشکذر در چهار سال گذشته اظهار کرد: خوشبختانه از زمان افتتاح حوزه علمیه خواهران این شهرستان فعالیت‌های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته و می‌طلبد که مسائل و مشکلات پیش رو این حوزه مرتفع شود.

حجت‌الاسلام کارگر نداشتن مکان مشخص و محدودیت در فضا جهت برگزاری کلاس‌های حوزه علمیه خواهران فاطمیه را از مهمترین مشکلات در این زمینه عنوان کرد و بر لزوم تعامل و همکاری مجموعه شهرستان در جهت رفع این مشکلات تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 60 نفر از خواهران مناطق مختلف شهرستان در حوزه علمیه خواهران فاطمیه مشغول به تحصیل علوم دینی هستند، ادامه داد: تقاضا داریم در زمینه عضویت در شورای فرهنگ عمومی شهرستان برای کمک به مسائل و مشکلات فرهنگی و آسیب‌شناسی در این حوزه و استفاده از پژوهش‌های کاربردی طلاب حوزه خواهران با مساعدت فرماندار محقق شود.

هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر  نیز در این دیدار به پیگیری‌های صورت گرفته در اداره مسکن و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک استان در جهت حل مشکل واگذاری زمین حوزه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان اشاره و گفت: این موضوع قطعی شده و ظرف دو هفته آینده مشکل صدور سند واگذاری آن توسط اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انجام خواهد شد.

هادی‌نسب ضمن اعلام آمادگی جهت ترغیب و تشویق خیران شهرستان برای مشارکت در احداث ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران تاکید کرد: انتظار می‌رود طرحی جامع، کامل و فراگیر در این زمینه در نظر گرفته شود تا با توجه به نزدیکی شهرستان به مرکز استان بتواند رویدادهای ملی و بین المللی حوزوی را میزبانی کند.

انتهای پیام