صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۲۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

مسئول دارالشفای حضرت مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران با اشاره به بازگشایی 24 ساعته این مکان مقدس، گفت: زائران این مکان مقدس می‌توانند در صورت وجود هر گونه علائم غیر طبیعی به دارالشفا در مقابل باب المعصومه(ا) مراجعه کرده و به صورت رایگان ویزیت شوند. 

به گزارش ایکنا از قم به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، علی بیگدلی با اشاره به بازگشایی این مکان مقدس و لزوم رعایت پروتکل‌های ابلاغ شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: خادمین مسجد مقدس جمکران تمامی تلاش خود را در ایجاد محیط معنوی امن و سلامت به کار بسته‌اند تا زائران بتوانند با آرامش خاطر در این مکان مقدس حضور یافته و به انجام امور عبادی بپردازند.
 
وی ادامه داد: استفاده از ماسک و دستکش در هنگام ورود به مسجد مقدس جمکران برای تمامی زائران الزامی است و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مزمن هستند و یا دچار ضعف عمومی سیستم بدن هستند حتی الامکان در این مرحله، از حضور در این مکان خودداری کنند.
 
مسئول دارالشفای مسجد مقدس جمکران افزود: زائران این مکان مقدس می‌توانند در صورت وجود هر گونه علائم غیر طبیعی به دارالشفای حضرت مهدی(عج) در مقابل باب المعصومه(س) مراجعه کرده و به صورت رایگان ویزیت شوند.
 
دکتر بیگدلی ضمن تأکید بر خودداری زائران از بوسیدن و لمس درب‌های مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: به منظور پیشگیری از انتقال آلودگی، زائرین محترم می‌بایست وسایل شخصی مورد نیاز از جمله چادر، جانماز، سجاده و کتاب دعا را به همراه آورده و حتما به صورت شخصی از آن استفاده کنند، همچنین برای رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی تقاضا می‌کنیم از ازدحام و تماس با فاصله نزدیک با سایر افراد خودداری کنند.
 
وی با بیان اینکه ساعات کاری دارالشفاء از ۷ لغایت ۲۴ است، یادآوری کرد: زائران بتوانند با رعایت تمام نکات فوق با آرامش و سلامت در این مکان مقدس حضور یابند و این رعایت اصول بهداشتی گامی برای بازگشایی کامل مسجد مقدس جمکران باشد.
انتهای پیام