صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۲۹۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه غدیر تبریز گفت: امام با صلابت و درایت و توجه امام عصر(عج)، توانست بعثتی ایجاد کند و مکتبی پدید آورد که نه شرقی است و نه غربی و اکنون مکتب امام مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام رحیم طالعی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه غدیر تبریز روز گذشته، 14 خردادماه در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه غدیر گفت: امام با صلابت و درایت و توجه امام عصر(عج)، توانست بعثتی ایجاد کند و مکتبی پدید آورد که نه شرقی است و نه غربی و اکنون مکتب امام مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بر پایه اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، حکومتی تأسیس کرد و ما برای این نعمت الهی مدیون علمایی هستیم که سخنرانی و قلم‌فرسایی کردند و وارد عرصه عمل شدند و گل سرسبد آن‌ها بنیان‌گذار کبیر انقلاب بود.

حجت‌الاسلام طالعی، ادامه داد: تألیفات امام از جمله اسرار الصلوة، الرسائل، و حکومت اسلامی، جایگاه ولایت فقیه را برای مردم مشخص و تبیین می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه غدیر تبریز گفت: بعد از رحلت امام، دست‌هایی در حال تحریف راه و مرام ایشان بودند و حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای، سختی این مسیر را نادیده گرفت و در هر سال از رحلت ایشان، بخشی از مکتب امام خمینی(ره) را تبیین و دیده‌بانی می کنند.

انتهای پیام