صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۳۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

ثبت‌نام مدرسه علميه عباسقلی خان در رشته تخصصی فلسفه و كلام اسلامی برای سال تحصيلی 1400- 1399 تا دوم تير ماه سال جاری تمديد شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مدرسه علميه عباسقلی خان برای سومين سال است که از ميان طلاب واجد شرایط در رشته تخصصی فلسفه و كلام اسلامی در سال تحصيلي 1400- 1399 طلبه می‌پذيرد.

طلاب متقاضی با اتمام سطح يك و قبولی در آزمون كتبی و مصاحبه علمی، می‌توانند از مزايای تحصيل در اين مدرسه همچون هم جواری با حرم امام رضا(ع)، اعطای دانش‌نامه رسمی سطح 3 فلسفه و كلام اسلامی حوزه، پس از گذشت 4 سال، امكان ادامه تحصيل در مقطع سطح 4 حوزه، پرداخت كمك هزينه تحصيلی ماهيانه، بهره‌مندی از اساتيد مبرز، امكان اسكان در حجره، استفاده از امكانات فرهنگی، پژوهش و ...، بهره‌مند شوند.

گفتنی است که مهلت ثبت‌نام برای تحصيل در رشته تخصصی فلسفه و كلام اسلامی در اين مدرسه تا دوم تير ماه تمديد شد و زمان آزمون كتبی نيز، 18 تير ماه اعلام شده است.

از این رو علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به صورت حضوری به آدرس مشهد مقدس، ابتدای خيابان شهيد نواب صفوی، جنب حرم مطهر رضوی مراجعه کرده و یا به صورت غیرحضوری و از طريق مراجعه به سايت مدرسه علميه عباسقلی‌خان به آدرس اينترنتی www.MAGK.ir اقدام نمايند.

همچنین افراد می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در كانال رسمي پذيرش مدرسه در پيام‌رسان ايتا به آدرس /eitaa.com/abasgholikhan مراجعه کنند و یا با شماره‌های 05133658284 داخلی ۱۰۲ و 09154182230 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذكر است، آدرس مدرسه علميه تخصصی فلسفه و كلام اسلامی عباسقلی خان نیز در مشهد مقدس، ابتدای خيابان شهيد نواب صفوی، جنب حرم مطهر رضوی واقع شده است.

انتهای پیام