صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۶۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

کارگردان و نویسنده پروژه رسانه‌ای حضرت معصومه(س) در آستانه تولد بانوی کرامت و روز دختر جدیدترین اخبار از وضعیت این پروژه را اعلام کرد و گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه سینمایی به پایان رسیده است و ما نگارش نسخه سریال را آغاز کرده‌ایم. 

به گزارش ایکنا از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، بعد از اعلام خبر ساخت پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی، سازندگان این پروژه از ساخت سریال این پروژه عظیم خبر دادند.
جواد افشار کارگردان و نویسنده پروژه حضرت معصومه(س)، در این باره گفت: من به همراه حمید رسول‌پور پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش طی یک سال گذشته متمرکز روی فیلمنامه این اثر کار کردیم.
وی افزود: با توجه به گستردگی موضوع، شخصیت‌ها، داستان‌ها، رویدادهای تاریخی و … با همفکری و اجماع نظر با تهیه‌کننده اثر به این نتیجه رسیدیم که برای پرداخت بهتر و گسترده‌تر شخصیت والای حضرت معصومه و روایت جامع از شرایط تاریخی آن دوره ساخت سریال را در دستور کار قرار دهیم تا در کنار آن بتوانیم به تولید سینمایی اثر هم بپردازیم.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر نگارش فیلمنامه سینمایی به پایان رسیده است و ما نگارش نسخه سریال را آغاز کرده‌ایم تا پس از اتمام نگارش نهایی فیلمنامه، وارد مرحله پیش تولید این فیلم فاخر و عظیم بشویم ولی در کنار سریال قطعا نسخه سینمایی زندگینامه حضرت معصومه(س) ساخته خواهد شد.
این کارگردان در انتها درباره اخبار و حواشی به وجود آمده درباره بازیگر نقش حضرت معصومه(س)، بیان کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای بازیگران این پروژه گرفته نشده و تا پایان نگارش و نهایی شدن متن سریال برای انتخاب بازیگران تصمیمی نداریم.
پروژه فاخر حضرت معصومه،(س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول‌پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی و همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) تولید خواهد شد.
انتهای پیام