صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۶۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، ۱۸ طرح محرومیت‌زدایی با حضور سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای استان، ۴ تیر ماه در چالدران افتتاح شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح‌ها از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) براساس تفاهم‌نامه منعقده با کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی اجرا شده است.

حبیب شهسواری با بیان اینکه از میان طرح‌های افتتاحی ۱۳ مورد مربوط به واحدهای مسکونی مددجویی است، ادامه داد: پنج طرح دیگر مربوط به حوزه‌های کشاورزی، عمرانی و ورزشی است که با افتتاح این طرح‌ها امید می‌رود که باری از دوش مردم برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتباری که در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه‌های ورزش و کشاورزی انجام شده برابر با ۱۰ میلیارد ریال است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه براساس توافق انجام شده با کمیته امداد مقرر شده است که ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در سطح استان ساخته شود، تصریح کرد: افتتاح این طرح‌ها گامی مهم در راستای صاحب خانه شدن مددجویان خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان توسط سپاه گفت: برای کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا ۳۵۰ هزار بسته معیشتی در بین مردم در طول مدت شیوع کرونا در استان توزیع شده است.

شهسواری ادامه داد: توزیع این بسته‌های معیشتی نیز همچنان ادامه داشته و در حال حاضر نیز برای نمونه در چالدران ۲۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد که شامل برنج، روغن، ماکارونی و گوشت مرغ است.

وی با اشاره به مشارکت هفت هزار نیروی بسیجی در طرح غربالگری کرونا اظهار کرد: این اقدامات تنها گوشه‌ای از خدمات سپاه در مسیر مبارزه با کرونا بوده و ضدعفونی معابر و کنترل مبادی ورودی و خروجی نیز از جمله دیگر اقدامات است.

 

انتهای پیام