صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۷۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: در سفر مقام معظم رهبری به استان 119 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه فضای آموزشی مدارس استان اختصاص یافت که با پیگیری‌های انجام شده تاکنون 210 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، امین فلاح‌کوشکی، مدیرکل نوسازی مدارس استان، امروز هفتم تیرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه در سال 98، 46 پروژه به بهره‌برداری رسیده است، اضافه کرد: در سال 99 نیز 37 پروژه با 20 میلیارد تومان اعتبار بالغ بر 31 هزار متر مربع فضای آموزشی به دانش‌آموزان استان تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: در سفر وزیر آموزش‌وپرورش به استان 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که به جد پیگیر اجرایی شدن این اعتبار هستیم.

فلاح‌کوشکی با اشاره به اینکه راز‌وجرگلان در زمینه فضای آموزشی شهرستان محروم نیست، اضافه کرد: 11 درصد مدارس استان و چهار درصد مدارس رازوجرگلان تخریبی هستند و میانگین کشوری در این خصوص 26 درصد است.

وی اضافه کرد: سفرمقام معظم رهبری به استان پیشرفت بسیار خوبی را در حوزه افزایش سرانه فضای آموزشی مدارس به دنبال داشته است و این در حالی است که مصوبات این سفر اختصاص 119 میلیارد تومان اعتبار بوده و تاکنون 210 میلیارد تومان اعتبار از سوی مقام معظم رهبری به مدارس استان اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی تاکید کرد: مدارس خشتی و گلی و مدارس سنگی در استان جمع‌آوری شده است و در سال جاری نیز 14 هکتار زمین به فضای آموزشی مدارس استان اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اشاره به سفر وزیرآموزش‌وپرورش به استان تصریح کرد: در این سفر 34 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌هایی بود که افتتاح شد.

فلاح‌کوشکی در رابطه با کمک خیرین مدرسه‌ساز استان، تاکید کرد: در سال گذشته 155 میلیارد تومان کمک خیرین مدرسه‌ساز را در استان شاهد بودیم که در سال جاری این آمار به 180 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام