صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۷۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

مسابقه استانی «سوگ خورشید» که به‌مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد برگزار شد، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش ایکنا از لرستان، در سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)  خونین 15 خرداد، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان در مسابقه «سوگ خورشید» شرکت کردند که پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، نفرات برتر از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

مسابقه استانی «سوگ خورشید» در قالب فرهنگی، ادبی و هنری برگزار شد. در بخش شعرخوانی 48 اثر از اشعار امام(ره) به‌صورت فایل صوتی و تصویری، در بخش تدوین گلچینی از جملات قصار امام(ره) 45 اثر به‌‌صورت فایل صوتی و تصویری و در بخش هنری شامل نقاشی و خوشنویسی 350 اثر به‌صورت تصویر (نقاشی) به دبیرخانه رسید و در نهایت 10 شرکت‌کننده به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

برگزیدگان این مسابقه استانی در بخش ادبی و فرهنگی عبارتند از کوثر مرادی از مرکز نورآباد، الهام نریمانی از مرکز دورود، پریا مرادی از  مرکز شماره یک خرم‌آباد، سونیا دارابی از مرکز شماره 2 خرم‎آباد، مهرانا میرزایی از مرکز پلدختر و زهرا پاکدل عضو مکاتبه‌ای ادبی.

همچنین منتخبان بخش هنری این مسابقه عبارتند از ثنا رستمی از مرکز شماره 2 خرم‌آباد، آوا حسنوند از مرکز شماره 3 خرم‌آباد، مهشید هدایتی از مرکز ازنا و زینب نیری روزبهانی از مرکز شماره 3 بروجرد.

انتهای پیام