صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۷۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی از برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید از ۶ تا ۱۳ تیر ماه در سطح استان خبر داد.

ادریس آقالو، دبیر جشنواره «زیر سایه خورشید» در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره این جشنواره از ۶ تا ۱۳ تیر در سطح استان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا در سطح کشور سعی شده است برگزاری جشنواره محدودتر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته حضور کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور مردم همراه بود، افزود: امسال تا حد امکان سعی می‌شود این تجمعات مردمی کاهش یابد و به جای آن هزینه این مجالس صرف انجام کارهای عام‌المنفعه مانند آزادسازی زندانیان، کمک به ازدواج جوانان و تأمین جهیزیه شود.

آقالو با بیان اینکه اعضای این کاروان در برنامه خود حضور در پنج شهرستان تکاب، چالدران، چایپاره، شوط و ارومیه را در دستور کار دارند، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار و گفت‌وگو با یک کارآفرین موفق، تقدیر از کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا و پاکبانان از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید است.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا از روبوسی و دست دادن با اعضای کاروان جلوگیری شده و پرچم بارگاه امام رضا(ع) و لباس خادمان روزانه چندین بار ضدعفونی شده و کسی حق دست زدن به پرچم را ندارد و استفاده از ماسک در کاروان ضروری است.

آقالو تصریح کرد: از آنجایی که تعدادی از مردم امکان سفر و زیارت امام رضا(ع) را در مشهد ندارند کاروان «زیر سایه خورشید» که از خادمان بارگاه رضوی هستند با حضور در شهرها و استان‌های مختلف پرچم حرم امام رضا(ع) را برای زیارت مردم به همراه خود آورده و از طریق امکان زیارت این امام بزرگوار را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام