صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۷۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت سخت معیشت مردم در حال حاضر اظهار کرد: نمایندگان مجلس در شرایط کنونی باید با تصویب قوانین از نیازمندان و قشر آسیب‌پذیر جامعه حمایت کنند و مرهمی بر مشکلات مردم باشند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیدسلمان ذاکر و وحید جلال‌زاده، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 9 تیر ماه با علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به منظور تبریک فرار رسیدن هفته قوه قضائیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در این دیدار با بیان اینکه قوه مقننه و مجلس از ارکان مهم جمهوری اسلامی به شمار می‌شود، اظهار کرد: مجلس وظیفه مهم قانون‌گذاری را برعهده دارد که براساس آن قوای دیگر اقدام به اجرای آن قوانین می‌کنند و درواقع زیربنای اقدامات در هر کشوری بر مبنای قوانین آن کشور انجام می‌شود.

گروسی با بیان اینکه در تصویب قانون باید به این نکته توجه داشت که محکم، جامع و کامل باشد، افزود: قانون باید به گونه‌ای باشد که تفاسیر مختلفی از آن برداشت نشود و به راحتی قابل فهم باشد چرا که در این صورت اجرای قانون هم به سهولت انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه مجلس مظهر و نماد مردم‌سالاری دینی در کشور است، ادامه داد: مجلس از آن جهت مهم است چرا که حق تعیین سرنوشت کشور را به مردم با استفاده از انتخاب نمایندگان به آنها می‌دهد و این وظیفه نمایندگان را برای عمل به وظایف‌شان سنگین می‌کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت سخت معیشت مردم در حال حاضر اظهار کرد: نمایندگان مجلس در شرایط کنونی باید با تصویب قوانین از نیازمندان و قشر آسیب‌پذیر جامعه حمایت کنند و مرهمی بر مشکلات مردم باشند. مردم ایران در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا برای کسب درآمد با مشکل مواجه هستند و از سویی تحریم‌های ظالمانه بر شدت این مشکلات افزوده که با این وجود توجه بیش از گذشته به اقشار آسیب‌پذیر ضروری است.

گفتنی است، در این دیدار سیدسلمان ذاکر و  وحید جلال‌زاده نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تشکر از اقدامات این قوه در مبارزه با فساد از تلاش نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات مردم تاکید کردند.

انتهای پیام