صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است و نباید اجازه دهیم روحیه انقلابی از ملت ایران گرفته شود، زیرا از بین رفتن روحیه انقلابی مساوی با نفوذ دشمن و استکبار جهانی است.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا امروز 10 تیر در نشستی با اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان، گفت: حوزه‌های علمیه همواره بازوی توانمند نظام اسلامی بوده و خواهند بود، لذا طلاب باید در این مسیر ارزشمند و نورانی علاوه بر فراگیری علوم حوزوی، تهذیب و اخلاق را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی افزود: امروز مهم‌ترین رسالت حوزه‌های علمیه به‌طور عام جذب داوطلبان علاقه‌مند به کسوت روحانیت و تربیت آن‌ها برای تبدیل شدن به انسانی دانشمند و مهذب است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خطاب به طلاب مدرسه تاکستان عنوان کرد: شما سربازان امام زمان (عج) هستید، بدانید مسیر ارزشمندی را انتخاب کرده‌اید که باید قدر این فرصت‌ها را بدانید، مسیر طلبگی هر چند سخت و فراز و نشیب‌هایی دارد، ولی وقتی در این مسیر قدم برداشتیم باید صبور باشیم و با جدیت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه کانون هدایت بشریت هستند و در عرصه‌های مختلف نقش آفرین و تأثیرگذارند، اظهار کرد: امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است و نباید اجازه دهیم روحیه انقلابی از ملت ایران گرفته شود، زیرا از بین رفتن روحیه انقلابی مساوی با نفوذ دشمن و استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام سبحانی نیا با اشاره به خدمت‌رسانی طلاب و روحانیت حوزه علمیه در دوران شیوع کرونا، بیان کرد: امروز نیز طلاب و روحانیت مانند سال‌های دفاع مقدس در حال خدمت‌رسانی هستند که جای تقدیر و خداقوت دارد.

وی ادامه داد: طلاب و اساتید مدرسه تاکستان نیز در زمان شیوع کرونا به خوبی وارد این عرصه شدند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام