صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۸۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: با توجه به شرایط خاص امروز جامعه و ضرورت دوری از تجمعات و پیشگیری از شیوع کرونا، جشن ولادت امام رضا(ع) به‌صورت مجازی توسط کانون‌های مساجد استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین، گفت: در ایام مبارک دهه کرامت قرار داریم، دهه‌ای که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) به پایان می‌رسد.

رمضانی ادامه داد: به مناسبت این دهه، برنامه‌های متعددی در کانون‌های مساجد استان در حال اجراست که برگزاری مسابقه کتابخوانی، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، اجرای طرح تلاوت نور در شب میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، برگزاری ایستگاه‌های کریمانه و راه‌اندازی کاروان شادی و غیره ازجمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: یکی از ویژه‌برنامه‌هایی که در این دهه در شب و روز ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود، مراسم جشن است که با توجه به شرایط خاص امروز جامعه و ضرورت دوری از تجمعات و پیشگیری از شیوع کرونا، این جشن‌ها به‌صورت مجازی توسط کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود.

رمضانی اظهار کرد: مهم‌ترین رویکرد و هدفی که در برنامه‌های کانون‌های مساجد دنبال می‌شود تبیین سیره و سبک زندگی رضوی است که جامعه امروز به آن بسیار نیاز دارد و سیره رضوی بهترین الگو برای زندگی فردی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: در حدیثی از امام رضا(ع) آمده است «رحمت خدا بر بنده‌ای که امر ما را زنده کند، دانش‌های ما را فراگیرد و به مردم بیاموزد، اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می‌دانستند از ما پیروی می‌کردند.» همه ما بکوشیم در این مسیر قدم برداریم تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

انتهای پیام