صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۸۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

معاون جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از توزیع ۶۳۰ پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان سه روستای محروم از شهرستان سربیشه و درمیان خبر داد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، احمد بخشی، معاون جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز 15 تیر به رسانه‌های گروهی بیان کرد: خدمت به خلق تنها در انجام کارهای بزرگ معنی نمی‌شود چراکه می‌توان با گامی بسیار کوچک، خدمات ارزشمندی انجام داد‌.

وی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی خدمتی ارزشمند بوده که خیر و سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
بخشی اظهار کرد: با هدف خدمت به نیازمندان، طی دهه کرامت ۶۳۰ پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان در سه نقطه از شهرستان سربیشه و درمیان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام توسط یک خیر داوطلب هلال احمر از درمیان انجام شده است، تصریح کرد: به همت این فرد خیرخواه، ۲۵۰ پرس غذای گرم در کلاته بلوچ، ۱۱۰ پرس در روستای جلاران و ۲۷۰ پرس نیز در ماخونیک توزیع شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: داوطلبان هلال احمر با حضور در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که در خدمت صادقانه به قشر محروم و آسیب‌دیده از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام