صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۹۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام كرد: هم‌اکنون از لحاظ وضعیت مبتلایان در فارس در وضعیت مناسبی نیستیم و آمار مبتلایان به بیش از ۱۸ هزار نفر رسیده است.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 16 تیرماه با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و تبیین آخرین وضعیت کروناویروس در استان، با اشاره به رشد فزاینده آمار ثبت مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس طی روزهای اخیر، گفت: هم اکنون از لحاظ وضعیت مبتلایان در فارس در وضعیت مناسبی نیستیم و آمار مبتلایان به بیش از ۱۸ هزار نفر رسیده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، هفت نفر از هم استانی‌های ما در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که این آمار طی دو روز گذشته ۱۴ نفر بوده است.

همتی، مجموع موارد مرگ و میر مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون را ۲۰۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۳ هزار و ۵۵۳ نفر نیز در فارس با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص یافته و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۶۳۲ بیمار مشکوک و علامت‌دار در بیمارستان‌های استان و ۶۷ بیمار نیز به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز ابراز امیدواری کرد مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی، زمینه برون‌رفت از شرایط کنونی و کاهش آمار ابتلا به این بیماری را فراهم سازند.

انتهای پیام