صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۹۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران خبر داد و گفت: ۸۹۹ نفر متقاضی شرکت در این سه آزمون هستند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدمحمدقائم کاظمی بیدک، رئیس جهاد دانشگاهی استان امروز، 17 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع ۸۹۹ شرکت‌کننده در آزمون سه دستگاه اجرایی کشور (نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران) که 20 تیرماه برگزار می‌شود، ۳۶۹ نفر بانو و ۵۳۰ نفر آقا هستند.

وی افزود: محل آزمون استخدامی این سه نهاد در دانشکده علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه یاسوج خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان تصریح کرد: فرآیند آزمون و ورود داوطلبان از ساعت ۸ شروع و آزمون ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، همچنین ۱۲۰ دقیقه نیز برای زمان برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است.

کاظمی یادآور شد: جهت حفظ سلامت داوطلبان و پیشگیری از بیماری کروناویروس، شرکت‌کنندگان حاضر در این آزمون ملزم به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی خواهند بود و تدابیر لازم نیز در این خصوص اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه باجه رفع نقص نیز برای این سه آزمون پیش‌بینی شده است، گفت: داوطلبان آزمون‌ها برای رفع نقص می‌تواند در یاسوج به نشانی فرعی ۵ سالم‌آباد، جهاددانشگاهی استان به آقای کریمی با تلفن ۰۹۱۷۵۱۷۲۰۰۱، در دهدشت، میدان مرکزی روبه‌روی کمیته امداد، مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی با آقای دانایی با تلفن ۰۹۱۶۹۱۳۱۳۵۰ و در گچساران به نشانی کوچه بلادیان، جنب مسجد بیت‌العباس، مرکز جهاددانشگاهی به آقای کمایی با تلفن ۰۹۱۷۸۴۲۳۲۸۶ مراجعه کنند. همچنین باجه رفع نقص در روز آزمون در محل آزمون دایر است.

انتهای پیام