صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۹۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانش‌آموزی به همت خانواده شهید حسین منصوری‌زاده و با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از یزد، مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانش‌آموزی به همت خانواده شهید حسین منصوری‌زاده، 18 تیرماه با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم گفت: با توجه به تاکید سند تحول بنیادین و نیاز اصلی دانش‌آموزان و خانواده‌ها به مراکز تخصصی مشاوره، باید در تاسیس این مراکز به همت خیران محترم همچون خانواده شهید منصوری‌زاده تلاش کنیم.

دانافر افزود: موفقیت دانش‌آموزان یزدی حاصل سه شاخص استعداد، تلاش و حمایت است که دانش‌آموزان یزدی نشان دادند با 26 سال برتری در کنکور از نظر استعداد در کشور شاخص هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر استعداد، دانش‌آموزانی که پرتلاش هستند موفقیت بهتری کسب خواهند کرد، اما اگر سومین شاخص یعنی حمایت وجود نداشته باشد نمی‌توان به موفقیت دست یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: تربیت شهروند خوب و اجتماعی کردن دانش آموزان به این معنی است که خوب زیستن را فرا بگیرند و در تمامی ابعاد رشد کنند و این امر با همت مشاوران و مراکز تخصصی مشاوره انجام خواهد شد.

زهره امیرچقماقی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد نیز در این مراسم با قدردانی از خانواده شهید حسین منصوری‌زاده بیان کرد: در واقع شما خانواده محترم شهدا بودید که امر الهی را مبنی بر جهاد فی سبیل‌الله لبیک گفتید و بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان پروری و شهادت مهیا کردید.

امیرچقماقی افزود: صبر و بصیرت شما خانواده خیر بزرگوار، بهترین الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه است که جان و مال خود را در راه خدا انفاق می‌کنید.

وی با اشاره به این که مرکز تخصصی مشاوره به همت خانواده شهید حسین منصوری‌زاده به پایان رسیده است گفت: این مرکز شامل بخش‌های مشاوره، انجام تست‌های تخصصی، گفتاردرمانی و مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان است که در آینده بخش‌های دیگری نیز به آن اضافه می‌شود.

محمدعلی خواجه‌رضایی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر خیران عزیز با همین روند در آموزش و پرورش فعالیت کنند، کمبود فضاهای آموزشی رفع خواهد شد و دانش آموزان می‌توانند در بهترین شرایط و محیط‌ها به تحصیل بپردازند.

خواجه‌رضایی افزود: مشارکت خانواده‌های شهید در امر مدرسه‌سازی و کمک به آموزش و پرورش بسیار قابل تقدیر است و برکت خون شهدا باعث پیشرفت بهتر و سریع در امر آموزش و تعلیم و تربیت می‌شود.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از خانواده شهید حسین منصوری‌زاده با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام