صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۹۵۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

آذربایجان غربی معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از فعالیت 14 کارگاه تولید ماسک زیر نظر این اداره‌کل خبر داد که به همت هیئت‌های مذهبی و روحانیون ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام علی اعتمادی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه روحانیون و هیات‌های مذهبی در مسیر مقابله با کرونا پیشگام بوده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر 14 کارگاه تولید ماسک زیر نظر این اداره‌کل فعالیت می‌کنند که توسط هیات‌های مذهبی و روحانیون ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه روحانیون با حضور در میدان مبارزه با کرونا به صورت عملی نشان دادند که همواره در کنار مردم هستند، افزود: روحانیون با توجه به تعطیلی مساجد و مراکز دینی دامنه فعالیت خود را از تبلیغ دینی به سمت انجام کارهای اجتماعی و عام‌المنفعه سوق دادند.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حضور روحانیون تنها محدود به میدان مبارزه با کرونا نمی‌شود، ادامه داد: در زلزله قطور خوی روحانیون نیز از همان ابتدا وارد میدان شده و به صورت جهادی به مردم خدمت کردند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی در رزمایش کمک مومنانه رتبه دوم کشور را کسب کرد، تصریح کرد: کسب این رتبه نتیجه تلاش همه اقشار جامعه از دانشجو و سرباز گرفته تا روحانیون و هیات‌های مذهبی است.

حجت‌الاسلام اعتمادی خاطرنشان کرد: تا مهار کرونا باید همه از یکدیگر پشتیبانی کرده دست در دست هم همچنان به انجام کارهای جهادی ادامه داده و تصور پایان کرونا به ذهن کسی خطور نکند.

وی اضافه کرد: در دوران کرونا انجام مراسم‌های مذهبی طبق اعلام ستاد استانی کرونا منوط به دستور آنها بوده و تا وقتی که این ستاد اعلام نکند برگزاری جشن‌ و مراسم‌های مذهبی در استان ممنوع است و سعی می‌شود به صورت مجازی این برنامه‌ها اجرا شود.

 

 

انتهای پیام