صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۰۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه حیا، مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است، گفت: خداوند متعال بارها در قرآن به اهمیت عفت زنان مسلمان تأکید فرموده و حفظ پاک‌دامنی را از مهم‌ترین ویژگی آن‌ها دانسته است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل این نهاد به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف، گفت: پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، امر به‌ معروف و نهی از منکر، به‌خوبی نهادینه نشده است. مصداق عملی امر به‌ معروف، تحقق عفاف و حجاب در جامعه است که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کنونی، افزود: نهادینه شدن این فرهنگ غنی موجب حفظ حرمت اشخاص و جامعه می‌شود؛ چراکه حیا مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب ضامن سلامت جامعه است و توجه به این فریضه مهم سبب حفاظت ارزش وجودی زنان در جامعه می‌شود، افزود: همه مردم و مسئولان باید توان خود را برای نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به‌کار گیرند.

انصاری‌راد با بیان اینکه عفاف مهم‌ترین ویژگی زنان مسلمان است، تصریح کرد: خداوند متعال بارها در قرآن مجید به اهمیت عفت زنان مسلمان تأکید فرموده و حفظ پاک‌دامنی را از مهم‌ترین ویژگی آن‌ها دانسته است. از این‌ رو برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه تمام نهادها به شیوه‌ای عمل کنند که عفت و حیا در جامعه ارتقا یابد.

انتهای پیام