صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۰۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری جشنواره قصه‌گویی به‌صورت مجازی در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کبری اخلاقی‌نیا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 24 تیرماه گفت: مرحله استانی بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به دلیل شیوع بیماری کرونا به‌طور مجازی در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان مرحله استانی این جشنواره مردادماه ۱۳۹۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به کهگیلویه‌و‌بویراحمد و دیگر استان‌ها اعلام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه کرد: زمان برگزاری مرحله استانی این جشنواره در کهگیلویه‌وبویراحمد و سایر استان‌ها از فصل پاییز تا شب یلدا خواهد بود.

اخلاقی‌نیا بیان کرد: مراحل منطقه‌ای و ملی این جشنواره نیز سال ۱۴۰۰ در استان و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود. مرحله استانی این جشنواره تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته دارد که برخی از آن‌ها شامل احیای شیوه‌های قصه‌گویی سنتی، آیینی و بومی، توجه به قصه‌های ارزشی و دفاع مقدس و افزوده شدن بخش ویژه برای قصه‌گویان حرفه‌ای است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: جزئیات مربوط به این تغییرات در فراخوان مرحله استانی جشنواره اعلام و به اطلاع متقاضیان در کهگیلویه‌وبویراحمد و سایر استان‌ها رسانده می‌شود.

اخلاقی‌نیا یادآور شد: متقاضیان شرکت در مرحله استانی این جشنواره در کهگیلویه‌وبویراحمد و دیگر استان‌ها شامل کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله، پدران و مادران و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هاست. انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور دوره‌های آموزشی قصه‌گویی را به‌صورت حضوری و مجازی برای متقاضیان شرکت در این جشنواره برگزار کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌و‌بویراحمد اظهار کرد: دوره‌های آموزشی آنلاین قصه‌گویی نیز از سوی مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به نشانی kpf.ir برای متقاضیان شرکت در این جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام