صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۰۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر فارس با بیان اینكه ورزشگاه شهید دستغیب كه نقاهتگاه بیماران كرونایی بوده است، تبدیل به بیمارستان پشتیبان حضرت علی‌اصغر(ع) شد، گفت: بیمارستان شهید دستغیب سپاه فجر با استقرار بخش‌های سیار تخصصی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل و حضور پزشکان عمومی و متخصصان عفونی در حال ارائه خدمات به بیماران كروناست.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد ابراهیمی‌فر، معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر فارس امروز، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمارستان سپاه فجر در محل ورزشگاه شهید دستغیب راه‌اندازی شده است، گفت: این مجموعه از اواخر خرداد جاری در قالب نقاهتگاه به بیماران کرونا خدمات ارائه می‌کرد و هم‌اکنون نیز با اضافه شدن کادر پزشکی و بخش‌های تخصصی سیار، به بیمارستان پشتیبان مرکز پزشکی حضرت علی اصغر(ع) ارتقا یافته است.

وی با تصریح اینکه بیش از 25 نفر کادر تخصصی پزشکی و پرستاری در این بیمارستان مشغول به خدمت‌رسانی هستند، گفت: بیمارستان شهید دستغیب سپاه فجر با استقرار بخش‌های سیار تخصصی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل و با حضور پزشکان عمومی و متخصصان عفونی در حال ارائه خدمات به مردم شریف فارس است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر با بیان اینکه کادر پزشکی و پرستای با روحیه جهادی و بسیجی در حال ارائه خدمت به بیماران کرونا هستند، گفت: خدمات داوطلبانه کادر پرستاری و اعضای بسیج جامعه پزشکی فارس به‌صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود و به پاس قدردانی از این جهادگران لازم است مردم پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و به آن عمل کنند.

ابراهیمی‌فر یادآور شد: راه‌اندازی این بیمارستان با همکاری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر، سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، بیمارستان مسلمین شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

انتهای پیام