صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۳۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: دوران خدمت سربازی و همچنین دوران کار در نیروهای مسلح زمانی است که باید بخشی از آن به خودسازی و خودشناسی دینی و معنوی اختصاص یابد.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل این اداره امروز، 7 مردادماه در دیدار با مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه دوران خدمت مقدس سربازی و همچنین دوران کار در نیروهای مسلح زمانی است که باید بخشی از آن به خودسازی و خودشناسی دینی و معنوی اختصاص یابد، گفت: نیروهای مسلح ظرفیت ویژه‌ای برای ترویج سبک زندگی دینی دارد.

وی پادگان‌ها و اماکن حضور نیروهای مسلح را بهترین مکان برای ترویج فرهنگ دینی دانست و افزود: برگزاری ادعیه متبرکه، کلاس‌های عقیدتی، قرآن‌خوانی و … در زمره اقدامات ویژه و درخور توجه در نیروهای مسلح است.

شکری ادامه داد: دوران خدمت در لباس مقدس نیروهای مسلح به دلیل آمادگی جسمانی و روحی که نیاز دارد، بهترین زمان برای تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی است که خوشبختانه ارتش و سپاه و ناجا به این امر همواره تأکید ویژه‌ای داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از آمادگی و همکاری این اداره در زمینه‌های مختلفی چون تربیت مدرس قرآن، تربیت داور قرآن، مبلغان دینی و … با فرماندهی انتظامی استان سمنان خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز برگزاری کلاس‌های دینی و قرآنی در طول ایام هفته را یکی از برنامه‌های شاخص این فرماندهی برشمرد و افزود: قرآن جزو جدانشدنی آموزش‌های این نیرو است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی در برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی اهتمام ویژه‌ای دارد، یادآور شد: روزانه هزاران نفر از کارکنان این نیرو در سراسر کشور به تلاوت قرآن می‌پردازند که نشان می‌دهد پلیس نیروهای ولایی و معنوی هستند از سوی دیگر تقویت همکاری نیروی انتظامی با سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر سازمان‌های فرهنگی می‌تواند به این موضوع کیفیتی ویژه ببخشد.

انتهای پیام