صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۳۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان از برگزاری آموزشی فشرده فرشبافی برای بانوان فرشباف این اتحادیه خبر داد و گفت: این دوره با هدف تقویت کار بانوان قرآنی در تهیه تابلو فرش با طرح‌های گرایش مذهبی و مزین به آیات قرآنی و همچنین فرشبافی خانگی انجام گرفت.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به این‌که با همکاری اداره فرش و اتحادیه فرش استان لرستان یک دوره آموزشی فشرده فرش‌بافی برای بانوان فرش‌باف قرآنی برگزار شد، اظهارکرد: این دوره با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برگزار شد.

وی با ذکر این مطلب که این دوره هفته گذشته طی چهار روز و با مربی‌گری خانم جودکی از مربیان مجرب استانی در مکان دفتر اتحادیه قرآنی لرستان برگزار شد، افزود: در این دوره بانوان قرآنی با عیوب فرش و تقویت مهارت فرش‌بافی و کار با انواع نخ‌های استفاده شده آشنا شدند.

بلواسی با تاکید بر این‌که این دوره با هدف تقویت کار بانوان قرآنی در تهیه تابلو فرش با طرح‌های گرایش مذهبی و مزین به آیات قرآنی و همچنین فرش‌بافی خانگی انجام گرفت، اضافه کرد: در این دوره ۲۵ نفر از بانوان قرآنی شرکت داشتند که پس‌از کسب نمره حدنصاب در آزمون، موفق به اخذ گواهی پایان دوره از اداره فرش استان خواهند شد.

انتهای پیام