صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۴۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

هیئات مذهبی بروجرد با تهیه هفت هزار بسته مواد غذایی و معیشتی برای نیازمندان و خانواده‌های محروم به استقبال عید غدیر خم می‌روند.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد یک‎شنبه، دوازدهم مرداد به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، از این واقعه به‌عنوان ارزشمندترین خاستگاه جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: مفهوم واقعی غدیر باید شاکله همه فعالیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی قرار گیرد.

وی با اشاره به مورد حمایت قرار دادن خانواده‌های نیازمند در عید غدیرخم، اضافه کرد: هیئات مذهبی بروجرد با تهیه هفت هزار بسته مواد غذایی و معیشتی برای نیازمندان و خانواده‌های محروم به استقبال عید غدیر خم می‌روند.

جعفرپور بر ضرورت احیای صحیح فرهنگ غدیر در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: معرفی پیام غدیر باید رویکرد همه مبلغان دینی در مناطق شهری و روستایی باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد معرفت‌شناسی امام و درک غدیر را ازجمله وظایف امت اسلامی در برابر واقعه غدیر برشمرد و گفت: عدم درک صحیح از واقعه غدیر موجب ایجاد انحرافات در جامعه اسلامی خواهد شد.

وی افزود: در روز عید غدیر امسال کاروان‌های شادی سیار به‌صورت محله به محله در نقاط مختلف شهرستان بروجرد، پیام غدیر که همان درک ولایت و امامت است را از طریق سیستم‌های صوتی به سمع ارادتمندان به آن حضرت خواهند رساند.

انتهای پیام