صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۴۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

نخستین كتاب در عرصه فعالیت‌های جهادی تغسیل اموات كرونایی با عنوان «دكتری كه غسال شد» منتشر شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین كتاب در عرصه فعالیت‌های جهادی تغسیل اموات كرونایی با عنوان «دكتری كه غسال شد» نوشته زهره معارف منتشر شد.

کتاب «دکتری که غسال شد»، خاطرات ـ دلنوشته‌های بانوی دکتری از اساتید حوزه و دانشگاه است که در عرصه تغسیل اموات کرونایی در گروه جهادی شهید مسرور شیراز فعالیت می‌کند. این نوشتار اولین کتاب در عرصه تغسیل اموات کرونایی است.

نویسنده در مقدمه کتاب آورده است: « زمانی که خداوند توفیق عنایت کرد که در تغسیل و کفن اموات محترم کرونایی خدمت کنم، دست‌نوشته‌هایی برای خود یادداشت می‌کردم. از آن‌جا که اعضای گروه تغسیل، تمایلی به افشای نام و عملکرد خود ندارند، برنامه این بود که تا موقعی که زنده‌ام، مطالب انتشار نیابد و سفارش کرده بودم که بعد از من منتشر شود، آن هم به خاطر اینکه روایت تلاش‌های جهادی، نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود و در طول تاریخ تحریف نشود و همه جهانیان بدانند که اموات کرونایی در ایران عزیز، با حفظ کرامت و شأن انسانی و با عزت و احترام و رعایت آداب شرعی غسل، کفن و نماز میت، در جایگاه ابدی آرمیده‌اند.

پیرو منویات رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، مبنی بر ثبت و ضبط فعالیت‌های جهادی، تصمیم به تکمیل و انتشار این خاطرات ـ دلنوشته‌ها گرفتم تا لبیکی باشد به ندای رهبر عزیز و فرزانه و لبخندی بر لب‌های مبارک ایشان و تشکری از جهادگران این عرصه و تسلی خاطری برای بازماندگان اموات محترم کرونایی.... این متن، خاطرات – دلنوشته‌هایی است، از گوشه‌ای از آنچه در این مدت، بر ما گذشت. مطالبی که آن‌ها را از زاویه دید خود بر بال قلم آورده‌ام. البته قلم از ذکر زحمات دوستان جهادی ناتوان است و امیدوارم کم و کاستی‌ها را به بزرگواری خویش ببخشند. ان‌شاءالله تلاش همه جهادگران عزیز، در هر لباس و مکانی که باشند، مورد رضایت قلب مقدس آقا اباصالح المهدی(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) قرار بگیرد و خداوند همه ما را در زمره مخلِصین مخلَص قرار دهد».

یادآور می‌شود، مراسم رونمایی از كتاب مذكور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس و همچنین جمعی از طلاب جهاد كرونایی در روز عرفه برگزار شد.

انتهای پیام