صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۴۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

دبیر شورای عالی امر به معروف و نهی از منكر دانشگاه علوم پزشكی شیراز با بیان اینكه این شورا از هسته‌های اصلی و شاخص‌ساز فرهنگ در سطح این مرکز آموزش عالی پزشکی به‌شمار می‌رود، گفت: آمرین به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به شیوه‌های فرهنگی اقدام می‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین نشست هماهنگی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال جاری امروز، 13 مردادماه با حضور اعضای این حوزه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

كوروش عزیزی، دبیر شورای عالی امر به معروف و نهی از منكر دانشگاه علوم پزشكی شیراز در این نشست گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، از هسته‌های اصلی و شاخص‌ساز فرهنگ در سطح این مرکز آموزش عالی پزشکی به‌شمار رفته و ارتقای سطح این شاخص می‌تواند به تعالی تمامی پارامترهای خدمات عمومی، آموزشی، پژوهشی و تخصصی دانشگاه منجر شود.

وی افزود: مقوله امر به معروف و نهی از منکر، یکی از تخصصی‌ترین مقولات در امور فقهی و اجتماعی بوده و از این‌رو باید نیروهای دست‌اندرکار این امر، به ظریف‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن انتخاب شده و به‌صورت مستمر و منظم مورد بازآموزی قرار گیرند.

عزیزی با بیان اینکه آمرین به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به شیوه‌های فرهنگی اقدام می‌کنند، ادامه داد: متولیان این امر مهم، با استفاده از روش‌های فرهنگی و آموزش‌های اجتماعی، سعی بر نهادینه کردن این فریضه مهم دارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز در پایان از استمرار و ادامه برنامه‌های آموزشی برای اعضای این شورا در ادامه سال جاری خبر داد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله نوایی، کارشناس امور فرهنگی و مذهبی ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز به‌صورت ویدئوکنفرانس به سخنرانی با موضوع اولویت‌های امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

همچنین مریم کامکاری، کارشناس امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص چگونگی تنظیم و تکمیل فرم‌های گزارش‌دهی، توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام