صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۴۸۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

مرحله استانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف آذربایجان‌شرقی با حضور متسابقان در تبریز آغاز به‌کار کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرحله استانی چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف امروز، ۱۵ مردادماه در سالن اجتماعات اداره‌کل اوقاف استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی‌ در حاشیه برگزاری مسابقات با بيان اينكه اميد است روزی برسد كه عمل به قرآن همگانی شود، گفت: در مسابقات قرآن برد و باخت معنايی ندارد بلكه می‌خواهيم ديگران نيز از تجارب افرادی كه تلاش كرده و موفقيت‌هايی در زمينه‌های مختلف قرآنی كسب كرده‌اند، استفاده كنند.

وی با بیان این‌که این مسابقات طی روزهای ۱۵ و ۱۶ مردادماه در تبریز برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های این دوره از مسابقات استانی شامل «تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، پنج جزء و همچنین اذان و معارف است.

‌حجت‌الاسلام حسینی‌ با بیان اینکه ۳۰۷ نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد ۱۵۴ نفر آقا و ۱۵۳ نفر بانو هستند که طی دو روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. آزمون کتبی مرحله استانی رشته تفسیر عمومی و رشته‌های معارفی این دوره از مسابقات نیز به‌صورت همزمان با سراسر کشور، ۲۴ مردادماه با حضور ۶۳ شرکت‌کننده در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام