صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۵۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

استاندار آذربایجان غربی گفت: در روزهای سخت و پر از التهاب ناشی از شیوع کرونا، آنچه بیش از همه قوت قلب مجاهدان خط مقدم و متولیان امر بوده، حضور نقش‌آفرینان عرصه خبر و رسانه است.

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای سخت و پر از التهاب ناشی از شیوع کرونا؛ آنچه بیش از همه قوت قلب مجاهدان خط مقدم و متولیان امر است، حضور نقش‌آفرینان عرصه خبر و رسانه است که توانسته‌اند ضمن رساندن پیام همدلی و همراهی همه ارکان این سرزمین به جهانیان، روایت‌گر جانفشانی‌های مقابله با کرونا و آگاهی‌بخش مردم نیز باشند.

در آستانه روز خبرنگار ارج می‌نهیم زحمات و از خودگذشتگی افرادی را که شغل خود را نه یک حرفه که آمیخته‌ای از عقل، درایت و پشتکار توام با عشق می‌دانند.

بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر در اعتلای جامعه با صداقت و واقع‌نگاری توام با امیدآفرینی و رعایت عدل و انصاف گام بر می‌دارند و در سرزمین استوار آذربایجان‌غربی مسیر دستیابی به توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه را هموار می‌سازند.

میدان‌داران عرصه شکل‌گیری افکار عمومی با حساسیت نسبت به منافع ملی، باور ها و اعتقادات مردم، ارزش‌ها و اخلاق ضمن اینکه اجازه جولان عده‌ای محدود از مخالفان وحدت و توسعه را نمی‌دهند، با فهم دقیق به مسائل و ارتقای سواد رسانه‌ای و تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی مانع تحریف واقعیت‌ها می‌شوند.

در قبال این فداکاری، وظیفه همه ما احترام، قدرشناسی، همراهی و حمایت همه جانبه از شما تلاشگرانی است که روشنگری و آگاهی‌بخشی در جامعه را بر عهده دارید.

در آستانه روز خبرنگار که متبرک به ایام دهه امامت و متقارن با عید بزرگ غدیر است، مراتب قدردانی و سپاس خود را از همراهی و تلاش خبرنگاران استان آذربایجان‌غربی ابراز می‌دارم و برای همه شما آرزوی توفیق و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام