صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

به مناسبت دهه امامت و ولایت و در مراسمی با حضور پنج گروه سرود استان، کاروان «شادی و احسان غدیر» در سطح شهرستان یزد راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از یزد، کاروان «شادی و احسان غدیر» در مراسمی صبح امروز، 16 مردادماه با حضور تعدادی از مسئولان شهرداری، فرمانداری، سپاه و بسیج در محل حسینیه آقا راه‌اندازی شد.

سیدمحمود حسینی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام یزد در این مراسم اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا دهه امامت و ولایت را به صورت متفاوت سپری می‌کنیم لذا این هیئت با توجه به تصمیم‌گیری ستاد مقابله و مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری مراسم‌ها به صورت غیرحضوری، اولویت را از طریق پیام رسان‌های فضای مجازی دنبال می‌کند.

حسینی با اشاره به راه‌اندازی کاروان‌های شادی و احسان غدیر در سطح شهر گفت: در این برنامه گروه‌های سرود فجر جاوید، میثاق، شهید ساداتی، عاشقان ولایت، خورشید تابان، به مدت پنج شب در تمامی نقاط مختلف سطح شهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی بیان کرد: غدیر بسیار باعظمت و بزرگترین جشن اسلامی و شیعیان است لذا باید به خوبی پیام‌های غدیر را به جامعه انتقال داد لذا با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم حضوری این کاروان‌های شادی برپا شد تا در راستای ترویج فرهنگ غدیر بتوانیم به نوعی نقش داشته باشیم.

حسینی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در روز عید غدیر گفت: چهارمین مرحله بسته‌های معیشتی به همت هیئت رزمندگان اسلام با توزیع بیش از 500 بسته ویژه مدافعان حرم و رزمندگان انجام خواهد شد.

سرهنگ دشت آبادی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد نیز در این مراسم گفت: یکی از وظایف ما شیعیان این است که روح حقیقی و واقعیت غدیر را به جامعه بشناسانیم و اگر این اتفاق افتاد، فرموده رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود و غدیر می‌تواند وحدت آفرین باشد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی ناشی از کرونا نیاز بود شکل و شمایل برنامه‌ها تغییری داشته باشد و برپایی کاروان‌های شادی، اقدامی موثری در راستای ترویج فرهنگ غدیر در جامعه است.

دشت‌آبادی گفت: همچنین باید الگوی کاملی از شادی اسلامی در سطح شهر ارائه شود تا سبک زندگی اسلامی مدنظر حضرت آقا در سطح جامعه محقق شود.

انتهای پیام