صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۵۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: جامعه خبرنگاران شهدای زیادی را به نظام و انقلاب تقدیم کردند که شهید محمود صارمی، نمونه بارز این وظیفه‌مندی است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمدتقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، امروز ۱۶ مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت استان اظهار کرد: نقش خبرنگاران در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بود به گونه‌ای که برخی اوقات بدون هیچ سلاحی از رزمندگان نیز در جنگ جلوتر بودند.

وی افزود: خبرنگاران در ثبت صحنه‌های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقشی پویا و اثرگذار داشتند و این نقش در مقاطع بعدی نیز ادامه داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان کرد: در عملیات خیبر شاهد این رشادت از سوی خبرنگاران بودم و آن‌ها برای ثبت صحنه‌های ماندگار در تاریخ به پشت خاکریزها رفته بودند.

عزیزی تصریح کرد: بازگو کردن صحنه‌های ماندگار انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی یادآور شد: جامعه خبرنگاران شهدای زیادی را به نظام و انقلاب تقدیم کردند که شهید محمود صارمی، نمونه بارز این وظیفه‌مندی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار پراهمیت و همراه با زحمت و تلاش فراوان است که در برخی مواقع این نقش‌آفرینی بسیار پرخطر نیز است.

 

انتهای پیام