صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۵۴۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از مشارکت دو هزار و 194 نفر در مسابقه بزرگ تفسیر قرآن با محوریت سوره جمعه خبرداد.

به گزارش ایکنا از لرستان، علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در آیین تجلیل از منتخبان مسابقه بزرگ تفسیر قرآن‌کریم با محوریت سوره مبارکه جمعه که عصر شنبه، هجدهم مرداد در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، از مشارکت دو هزار و 194 نفر در مسابقه بزرگ تفسیر قرآن با محوریت سوره جمعه خبرداد.

وی با بیان این‌که این مسابقه بزرگ تفسیر قرآن به‌همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان و با مشارکت دفتر نماینده ولی‌فقیه و امور جوانان ستاد نمازجمعه خرم‌آباد به‌مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه و عید غدیر خُم برگزار شد، افزود: این تعداد شرکت‌کننده در چهار بخش دانش‌آموزان، اولیا دانش‌آموزان، فرهنگیان و عموم مردم شرکت کرده‌اند.

نخعی با تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان که همیشه با دغدغه و با همراهی خود مراقب جریان تعلیم و تربیت هستند، ادامه داد: شخصیت علمی و قرآنی حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی سرمایه بزرگی برای دستگاه تعلیم و تربیت در این نهاد تاثیرگذار است و در این رابطه تمام سعی خود را خواهیم کرد که از این سرمایه ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و اقامه نماز در مدارس بهره ببریم.

وی با تبریک به فعالان عرصه قرآنی، گفت: هر کسی در این عرصه گام برمی‌دارد برگزیده خداوند است.

در این آیین تجلیل که با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، از ده نفر از منتخبان به‌صورت نمادین تجلیل شد و جوایز مابقی منتخبان نیز برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام